Cikkeink

  • Madarat tolláról, céget arculatáról?

    Miért fontos egy cég arculata?
    Legfőképpen azért, mert egy érdeklődő gyakran előbb „találkozik” a vállalkozás arculatával, mint valamelyik képviselőjével.

    Tovább

  • A tipográfiáról

    A tipográfia szó görög eredetű, a τυπος (tüposz): kép, γραφω (graphó): írni szavakból származik. A tipográfia mestersége a nyomtatott betűk megjelenésével kezdődött.
    A szöveges közlés nyomtatott megformálásának tudományát foglalja magában.

    Tovább

  • A logó teszi a céget

    Egy vállalakozás elindításához és életviteléhez nagyon fontos tényező a megjelenés. Az új ügyfelek, a szakembert keresők legelőször általában weboldalon, katalógusban, reklámban vagy a névjegyen szembesülnek az ismeretlen cég profiljával.

    Tovább

  • A látszat csal

    Egy-egy nyomtatott kiadvány kézhezvételekor néha azzal szembesülünk, hogy amit a számítógép képernyőjén szépnek láttunk és jóváhagytunk, az a nyomaton „pixelesen” jelenik meg, csúnya, elmosódott...

    Tovább

  • Tíz hiba

    – amit ne kövessen el egy nyomdai kiadvány készíttetésénél

    Amikor az ember nekilát végiggondolni és összeállítani egy nyomdai kiadványt – legyen az hirdetés, katalógus, prospektus, magazin vagy akár könyv – nem árt, ha tudja, melyek azok a legalapvetőbb formai elvárások, amelyeknek érdemes megfelelni az anyagleadás előtt.

    Tovább

  • Marketing alapok

    Egy frissen induló – vagy akár több éve piacon lévő – vállalkozásnak is nap mint nap szembesülnie kell
    a kérdéssel: hogyan reklámozzam sikeresen a vállalkozásomat? Számtalan receptet találni az interneten, és sorban állnak a szakértők, akik mind csak arra várnak, hogy tanácsaikkal segítsenek a helyes
    út megtalálásában. Ez azonban nem mindig sikerül. Vajon miben áll a siker titka?

    Tovább

  • A weboldal születése

    Az online-megjelenés a vállalkozás életében nem más, mint virtuális székhelyének létrehozása. Ezzel mutatkozik be leendő partnereinek, ezért nagyon fontos, hogy mivel is kerül szembe a látogató böngészéskor. Nem mindenki tudja azonban, hogy milyen lépésekkel lehet eljutni egy jól működő weboldalig.

    Tovább

  • A változások szele

    Az elmúlt évtizedekben rohamos fejlődésnek indult a számítógép-felhasználás. A táblagépek megjelenésével és az okostelefonok elterjedésével csökkenni látszik a nyomtatott sajtótermékek piaca. Egyes vélemények szerint néhány éven belül a könyvolvasás akár kuriózumnak is számíthat.

    Tovább

Madarat tolláról, céget arculatáról?

Miért fontos egy cég arculata?
Legfőképpen azért, mert egy érdeklődő gyakran előbb „találkozik” a vállalkozás arculatával, mint valamelyik képviselőjével.

Tovább Tovább

A tipográfiáról

A tipográfia szó görög eredetű, a τυπος (tüposz): kép, γραφω (graphó): írni szavakból származik. A tipográfia mestersége a nyomtatott betűk megjelenésével kezdődött.
A szöveges közlés nyomtatott megformálásának tudományát foglalja magában.

Tovább Tovább